Optimizarea confortului și siguranței oaspeților în hoteluri: Controlul infestării cu țânțari, muște, gândaci de bucătărie și ploșnițe de pat
O lenjerie de pat confortabilă, o curățenie impecabilă și o atmosferă primitoare sunt probabil elementele de bază pentru un hotel de succes. Cu toate acestea, există un alt aspect critic care trece neobservat până când devine o problemă – insectele nedorite. Ploșnițele de pat, gândacii de bucătărie, muștele și țânțarii sunt oaspeți frecvenți ai hotelurilor sau pensiunilor. Chiar și o singură insectă poate ruina reputația hotelului tău o dată pentru totdeauna și te poate lăsa fără clienți.
Cum ajung insectele în camera de hotel
Această întrebare apare adesea în rândul proprietarilor de afaceri hoteliere, deoarece acolo se angajează întotdeauna un întreg personal de cameriste, lenjeria este schimbată în mod regulat, la fel și obiectele sanitare.
Însă insectele pot veni chiar și în cel mai curat hotel, unde sunt respectate toate măsurile preventive, apărând din cauza clădirilor învecinate, din restaurante, magazine sau sosesc împreună cu clienții în valize.
Adesea, proprietarii agravează problema încercând să economisească bani și folosind mijloace ieftine și neprofesioniste. De exemplu: pun capcane, atârnă benzi lipicioase, folosesc cretă împotriva gândacilor. Toate acestea sunt complet inutile, deoarece aceste insecte înmulțindu-se foarte repede nu pot fi îndepărtate decât cu ajutorul unor profesioniști.
Ce probleme îți pot cauza insectele
Ați putea crede că, pentru sectorul hotelier, dăunătorii nu reprezintă nimic mai mult decât o problemă ocazională. Cu toate acestea, insectele îți aduc:
- Recenzii negative.
- Clienți care pot fi expuși unor reacții alergice sau chiar boli.
- Scăderea veniturilor.
- Costuri suplimentare pentru înlocuirea produselor deteriorate.
- Posibile amenzi și taxe legale.
- Pierderi și faliment.
Profilactix – soluția ce nu dă greș
Controlul profesionist Profilactix te va ajuta să rezolvi problema cu dăunătorii din hotel și să uiți de ei pentru totdeauna. În procesul de curățare specialiștii noștri:
- Utilizează echipamente profesionale moderne.
- Curăță calitativ fiecare colț al hotelului.
- Oferă consultații privind prevenirea.
Ia atitudine și asigură-te că nu ai doar un hotel luxos, dar unul care oferă bunăstare clienților, lipsit de insecte. Ne poți suna la numărul de telefon +373 795 27 888.